Skip to main content

Inspiritaj vortoj (1a a.6/7)

Unua artikolaro 6/7
La sanktaj skribaĵoj estas ŝarĝita de inspiro. Ili permesas al la inspirita leganto 'sub-tiri' altajn veraĵojn el supre. Gravas kompreni ke unu inspirita interpreto ne bezonas 'ne-igi' alian: Vidu kiel Mary Baker Eddy havas malsaman interpreton de la unua parto de Genezo al havas Martinus!
Sed ili ambaŭ agnoskas la spiritan sciencon kiel la Parakleto! (Scienco kaj Sano 55:27 - La Intelektualigita Kristaneco ĉ. 6)
Tial mi konsilas: serĉu se iu interpreto harmonias kun la amo al la proksimulo, anstataŭ provi se ĝi samopinias kun unu fidata pensmaniero.
Vidu por ekzemplo kiel mi mem uzas la biblio-citaĵojn en la artikolo "Ŝajnas al mi ke...". Mi ne tut-certas ke tiuj pensoj estas la tut-samaj kiuj deziris komuniki la Fonto kiam la vortoj estis skribita, sed ili enhavas laŭ mi inspiron - la inspiron kiu venis al mi! Laŭ mia kompreno la samaj citaĵoj povus esti uzata por klarigi tutan alian mesaĝon, sed estus mis-uzo se la konkludoj ne harmonius kun la amo al la proksimulo!
Estas, laŭ mi, miskomprenego, grava manko de toleremo, insisti ke nur unu interpreto estas korekta/valora! -La venko de la subkonsciaj ordonoj je tiu-ĉi punkto estas grava! Se vi ne venku eble vi juĝos unu ama proksimulo ne-inda de vian helpon, kaj se ĉiuj ne helpas...

Comments

Popular posts from this blog

Kiel agi...? (1a a.7/7)

Unua artikolaro 7/7 Se ”L. m. k. m. p. s. n.” regus komplete ni estus ĉiuj deprimitaj drinkuloj, ŝtelantaj, koleremaj, sakrantaj, mensogantaj, malamantaj, fumantaj kiuj –se ni trinkus senalkoholaĵojn- nur trinkus trinkaĵojn kiuj enhavus kafeinon, dolĉigilojn aŭ ambaŭ. Ni neniam meditus, neniam praktikus iun fizikan trejnadon, neniam studus kaj ni tut-certe neniam rekomendus inspirfontojn unu al la alia! Ne estas tiel! Mi kore rekomendas: Vladimir Megré, Martinus, Mary Baker Eddy, Torkil Olesen, Ching Hai kaj Carlos Castaneda. Tiuj ses estas miaj plej gravaj inspirfontoj, sed mi ankaŭ rekomendas: Peter Ragnar, Musashi, Okamoto, Anthony William, Foster Gamble, Paramahansa Yogananda, James Redfield kaj Cobra – kaj mi ĵus trovis Lars Muhl. Se tiuj ŝajnas esti ‘grandaj ireroj’ por vi, mi rekomandas ke vi komencu legante Hans Rosling: “Fakto-plen-eco” (angle:”Factfulness”) Tiuj-ĉi nomoj estas sanktaj! Iliaj vortoj enhavas multe de la benanta vero por la homaro. Kiel la sanktaj skribaĵ

La fi-klarigoj / Kial Dio ne intervenas? (1a a.4/7)

Unua artikolaro 4/7 (Tiu-ĉi artikolo eble ne bele prezentas sin antaŭ esti klakita - bedaŭras.) Normala okazaĵo ĉi-tie: Sur la nivelo fizika: 1. Vi sentas jukon 2. Vi gratas vin 3. Trankviletigita (aŭ ne) vi daŭrigas En la mondoj Diaj: 1. ”L. m. k. m. p. s. n.” ordonas vin grati vin 2. Estas observebla ke vi obeas 3. La observanto fidas ke ĉio estas bona kaj daŭrigas Klarigo: Tiuj-ĉi du kalkuletoj priskribas la saman okazon ! La perceptoj de la homaranoj kaj la justaj diamondanoj ne samas! La diamondaj kontrolantoj ne scias ke n i sent a s juko j n, kaj la homaranoj klare ne konscias pri la fi- ordonoj de “L. m. k. m. p. s. n. ”! L a observantoj ne scias ke ordonoj povas esti subkonsciaj, kaj grandparte la homaranoj ne scias ke ekzistas observantojn justajn, kiu helpus se ili scius kiel. Estas senkulpaj agoj fiklarigitaj kiuj permesas la nuna mondordon daŭri! Pri la fi-ordonoj: En nia situacio ne estas eble tute eviti klini kaj grati sin laŭ ili. La kampo

La veraj kvalitoj de Dio. 1a parto.

Dio 1 scias ke Li/Ŝi/Ri/Lu mem estas ama. Dio 1 estas certa ke Dio estas potenca. Sed Dio 1 nur kredas/fidas (fi!) ke Dio 1 estas scianta. En la (batal-) kampo de la terglobo, multege de la scio venas de Dio 2 . Dio 1 fidas ke Dio 2 estas ama, honesta. Dio 1 estas naivega. Dio 2 estas malica. Tial iamaniere, ĉi-tie, ateistoj estas pli saĝaj ol homoj kiuj blinde fidas ke Dio estas kaj ĉio-scianta kaj ama kaj potenca. Klare ambaŭ grupoj povus lerni de la spiritaj sciencistoj. 1) -kiu ne estas “La malica kiu mensogas pri sia nomo”. 2) -kiu estas “La malica kiu mensogas pri sia nomo" kiu mensoge nomis sin “Dio”.