Skip to main content

Ĉu eksistas la diablo? (1a a.2/7)

Unua artikolaro 2/7

Ĉu la diablo ekzistas?

Inter la saĝuloj oni renkontras kelkajn kiuj kredas kaj argumentas ke ne! (Ekzemple Martinus kaj Mary Baker Eddy) Laŭ mia klarigo ili spegulas la normalan pensmanieron de la grandparto de la Diamondanoj: Temas pri Dia mem-defendo! -En ilia mondo oni subite kontaktas aŭ altiras la energion (spiriton) de iu vorto aŭ nomo oni pensas, diras aŭ vokas, kaj tial gravegas ne sakri aŭ pensi pri malplaĉaĵoj (kiel akcidentoj, malsanecoj, morto). La solvo de neigi povas – se vi estas egalgrade sankta ke Jesuo – fariĝi manifestita en via proksimeco, sed ĝi ne sufiĉe profunde/bone klarigas nian situacion: Sufiĉe da manko de vera kontakto kun la Sankta por igi multajn bonajn honestajn idealistajn pensantajn homojn konfesi ateismon!
Mi tute ne kontestas la gravecon de pure (sensakre) paroli kaj pensi, kaj mi komprenas ke miaj klarigoj postulas mensan fleksecon: Por fari tion kiu estas ĉi-tie farita preskaŭ ĉiuj sanktaj nomoj estis fi-uzataj! Tial mi nomis nian kontraŭulon: “La malica kiu mensogas pri sia nomo”. (Temas pri komuna nomo/signo por ĉiuj kiuj pensas sammaniere kiel tiu kiu estis je la tempo de Jesuo nomita "Satano".)


Jes, laŭ miaj konkludoj, la diablo ne nur ekzistas, sed ankaŭ gajnis lokon en la dia mondo, kaj misgvidas kaj malhelpas la ver-seĉantoj de nia mondo, fi-uzanta la veran Dian potencon kiun “li” igis la naivajn Diamondanojn fidi ke “li” estas inda de posedi. Mi ĉi-artikolare plidetale priskribas nian teruran situacion.

Comments

Popular posts from this blog

La fi-klarigoj / Kial Dio ne intervenas? (1a a.4/7)

Unua artikolaro 4/7 (Tiu-ĉi artikolo eble ne bele prezentas sin antaŭ esti klakita - bedaŭras.) Normala okazaĵo ĉi-tie: Sur la nivelo fizika: 1. Vi sentas jukon 2. Vi gratas vin 3. Trankviletigita (aŭ ne) vi daŭrigas En la mondoj Diaj: 1. ”L. m. k. m. p. s. n.” ordonas vin grati vin 2. Estas observebla ke vi obeas 3. La observanto fidas ke ĉio estas bona kaj daŭrigas Klarigo: Tiuj-ĉi du kalkuletoj priskribas la saman okazon ! La perceptoj de la homaranoj kaj la justaj diamondanoj ne samas! La diamondaj kontrolantoj ne scias ke n i sent a s juko j n, kaj la homaranoj klare ne konscias pri la fi- ordonoj de “L. m. k. m. p. s. n. ”! L a observantoj ne scias ke ordonoj povas esti subkonsciaj, kaj grandparte la homaranoj ne scias ke ekzistas observantojn justajn, kiu helpus se ili scius kiel. Estas senkulpaj agoj fiklarigitaj kiuj permesas la nuna mondordon daŭri! Pri la fi-ordonoj: En nia situacio ne estas eble tute eviti klini kaj grati sin laŭ ili. La kampo

La veraj kvalitoj de Dio. 1a parto.

Dio 1 scias ke Li/Ŝi/Ri/Lu mem estas ama. Dio 1 estas certa ke Dio estas potenca. Sed Dio 1 nur kredas/fidas (fi!) ke Dio 1 estas scianta. En la (batal-) kampo de la terglobo, multege de la scio venas de Dio 2 . Dio 1 fidas ke Dio 2 estas ama, honesta. Dio 1 estas naivega. Dio 2 estas malica. Tial iamaniere, ĉi-tie, ateistoj estas pli saĝaj ol homoj kiuj blinde fidas ke Dio estas kaj ĉio-scianta kaj ama kaj potenca. Klare ambaŭ grupoj povus lerni de la spiritaj sciencistoj. 1) -kiu ne estas “La malica kiu mensogas pri sia nomo”. 2) -kiu estas “La malica kiu mensogas pri sia nomo" kiu mensoge nomis sin “Dio”.

Nia spirita situacio - provizora versio.

Antaŭ legi tiu-ĉi artikolo, mi forte rekomendas ke vi legu aŭ la unua libro de Carlos Castaneda, aŭ la parto de la skribaĵoj de Martinus kiu traktas kiom multe la profetoj povas diri al la homaranoj*. Se vi ankoraŭ ne pensis pri tiu-ĉi problemo, la artikolo probable ŝajnas stranga al vi. Niaj helaj intencoj estas misuzataj por igi nin kontraŭlabori kaj malami (kaj eĉ militi kontraŭ) unu la alia. La grandparto de ni estas anoj de unu (aŭ pli da) grupo(j) kiu(j) celas fari la bona. Sed inter ni ruze operacias “La malica kiu mensogas pri sia nomo” uzante mensogojn por preventi kaj obstakli nian interkomprenon kaj niajn pacajn rilatojn. Li per subkonciaj ordonoj kaj malpermesoj igas nin insisti ke la saĝeroj ni sanktatenas estas sufiĉe gravaj por ke ni ne amu kaj helpu tiujn kiujn ne sammaniere pensas. Aŭ igas nin malrispekti aliajn kaj perdi intereson por legi, se ni ne estras la gramatikon. Niaj erar(et)oj kaj nia manko de kompreno, estas misuzataj. -Ni bezonas vere (por